ВІЗИТНА КАРТКА
Назва закладу
|
Кременчкцький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 34 Кременчуцької міської ради Кременчуцкого району Полтавської області |
|||
Рік заснування
|
1967 |
|||
Адреса |
м. Кременчук, вул. Софіївська, 82
|
|||
Контакти
|
|
|||
Ліцензований обсяг
|
193 |
|||
Чисельність дітей в ЗДО
|
98 |
|||
Мережа груп |
І молодша група |
«Волошка» |
13 |
|
ІІ молодша група |
«Ромашка» |
18 |
||
Середня група |
«Бджілка» |
19 |
||
Середня група |
«Метелик» |
17 |
||
Різновікова (від 3 до 5 років) |
«Горобинка» |
15 |
||
Старша група |
«Метелик» |
19 |
||
Старша група №2 |
«Ромашка» |
17 |
||
Різновікова (від 4 до 6 років) |
«Берізка» |
14 |
||
-/- |
-/- |
-/- |
||
Кадрове забезпечення |
Всього працівників: 34 З них педагогів – 17 Обслуговуючого персоналу – 17 |
|||
Вакансії |
|
|||
Освітній рівень і якісний склад педагогічних працівників |
Освіта |
Повна вища – 9 Базова вища – 1 Неповна вища – 7 |
||
Категорія |
Вища – 2 Спеціаліст І категорії – 3 Спеціаліст ІІ категорії – 2 «Спеціаліст» – 9 |
|||
Звання |
«Старший вихователь» - 1 «Вихователь-методист» – 1 «Практичний психолог – методист» - 1 |
|||
Програма, за якою працюємо
|
Освітня програма «Дитина» від 2 до 7 років |
|||
Освітні компоненти, що передбачені освітньою програмою «Дитина» |
· Особистість дитини · Гра дитини · Мовлення дитини · Дитина в соціумі · Дитина у природному довкіллі · Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі · Дитина у світі культури |
|||
Додаткові освітні послуги |
ВІДСУТНІ |
|||
Мова навчання |
Мовою освітнього процесу в навчальному закладі є державна мова - українська мова (ст.7 Закону України "Про освіту")
|
|||
Основні завдання колективу на 2022-2023 навчальний рік |
ЗАВДАННЯ педколективу на 2023-2024 навчальний рік
1.Формування у дітей необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійної розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
2.Сприяти розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно-патріотичного виховання.
3. Створення освітнього середовища, вільного від будь-якої форм насильства та дискримінації, в якому спрямована робота з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу.
|
|||
Напрямок роботи |
- забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб; - формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду;
|